Cześć,
w Helpfind najważniejsze jest dla nas zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta. W naszych działaniach, Klient oraz jego potrzeby stawiamy zawsze w centrum każdego z procesów. Stworzyliśmy młodą i nowoczesną firmę, która stała się jednym z liderów na rynku odszkodowań w Polsce.
Poszukujemy osoby sumiennej i szybko poruszającej się po komputerze. Osoby, dla której praca z plikami, dokumentami i systemem nie będzie żadną trudnością. Jeżeli uważasz, że jesteś odpowiednim Kandydatem na to stanowisko wyślij do Nas swoje CV.
Specjalista ds. mailowej obsługi klienta
Aplikuj jeśli:
- Jesteś odpowiedzialny i łatwo nawiązujesz kontakt z innymi ludźmi
- Masz lekkie pióro i profesjonalna odpowiedź na wiadomość nie będzie dla Ciebie trudnością
- Masz kreatywne podejście do swoich obowiązków oraz lubisz samodzielność w działaniu
- Biegle posługujesz się pakietem MS Office
Co zyskasz?
- Stabilne zatrudnienie, po 3 - miesięcznym okresie próbnym oferujemy umowę o pracę
- Pracę w godzinach 08:00 - 16:00 oraz 12:00 - 20:00
- Wynagrodzenie podstawowe oraz premię miesięczną uzależnioną od efektów pracy
- Cykl letnich imprez plenerowych i integracyjnych
- Pracę w nowoczesnym biurowcu na Pruślinie
- Owocowe dni
- Nielimitowaną kawę z lokalnej palarni
- Szkolenia wprowadzające oraz wsparcie merytoryczne na każdym etapie współpracy
- Samodzielność w realizacji zadań
- Możliwość udziału w wewnętrznym programie poleceń pracowniczych
- Możliwość skorzystania z benefitów tj. karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie
Będziesz odpowiedzialny za:
- Kompleksową obsługę korespondencji przychodzącej oraz skrzynki mailowej
- Pozyskiwanie dokumentacji potrzebnej do procesu od klientów
- Weryfikację merytoryczną dokumentów w oparciu o procedury firmy
- Budowanie pozytywnych relacji z klientami naszej firmy
Należymy do 'Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji' :) https://przyjaznarekrutacja.pl/