Polityka prywatności
Polityka Prywatności serwisu systemlead.helpfind.pl, określającą zasady przetwarzania danych, prawa użytkowników oraz informacje o cookies i zabezpieczeniach.
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ MARKETPLACE HELPFIND SP. Z O. O.
- ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH (dalej „Administrator”)
Administratorem jest Helpfind sp. z o.o. z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim (63-400), ul. Kazimierza Pułaskiego 11, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000385405, NIP: 6222763569, REGON: 301735830 świadczący usługi za pośrednictwem serwisu https://panel.helpfind.pl w zakresie wskazanym w regulaminie (Regulamin świadczenia usług w serwisie https://panel.helpfind.pl, dalej, łącznie: „Regulamin”)
- CELE I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Administrator przetwarza Twoje dane osobowe w celu realizacji umowy dopasowania wykonawcy usługi świadczenie usług , zawartej z użytkownikiem serwisu:
- działań Administratora, zmierzających do dopasowania wykonawcy usługi, na której zapotrzebowanie zgłosił Klient (podmiot udostępniający dane), oferowanej przez podmioty współpracujące z Administratorem
- świadczenia przez Administratora usługi dostępu do Marketplace i nabywania w ramach tego dostępu spraw - zawarcia umowy obejmującej profesjonalne świadczenie pomocy prawnej w zakresie dochodzenia roszczeń tj. wsparcie obejmujące działania w zakresie uzyskania rozstrzygnięcia na drodze sądowej spełnienia obowiązku zrealizowania określonego działania lub zaniechania tego działania przez drugą stronę
- przekazania danych podmiotom określonej kategorii, w celu świadczenia usług na podstawie zgody Klienta– art. 6 ust 1 pkt a RODO
- działania zmierzające do zawarcia i realizacji umowy z klientem lub kontrahentem, w zakresie działalności administratora
- rozpatrywanie skarg, wniosków i reklamacji
- ustalenie, dochodzenie i obrona przed roszczeniami
- prowadzenie rozliczeń, księgowości i sprawozdawczości finansowej
- prowadzenie statystyk
- udzielanie odpowiedzi w ramach zapytań przez formularz kontaktowy na stronie www
- zarządzanie zasobami ludzkimi – pracownikami i współpracownikami
- RODZAJ I ŹRÓDŁO DANYCH OSOBOWYCH
Dane pozyskiwane są bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą za pośrednictwem serwisu https://panel.helpfind.pl
- dane identyfikujące osobę fizyczną tj. imię i nazwisko, datę urodzenia, numer pesel, adres;
- dane adresowe i teleadresowe tj. adres e-mail i numer telefonu;
- dodatkowo, w przypadku korzystania z usług z zakresu do dopasowania usługi oferowanej przez podmioty współpracujące z Administratorem do potrzeb osoby udostępniającej dane działania zmierzające do zawarcia i realizacji umowy z klientem lub kontrahentem, w zakresie działalności administratora - inne dane, jak np.: stan cywilny, płeć, data nabycia prawa jazdy, dane dotyczące pojazdu m.in. nr VIN, rodzaj pojazdu, data produkcji, numer rejestracyjny, data nabycia nieruchomości tytuł prawny do nieruchomości, informacje o stanie majątkowym;
- dane, które mogą być pozyskane od instytucji finansowych bezpośrednio lub przy udziale podmiotów ujawniających, zgodnie z prawem (m.in. od innych Zakłady ubezpieczeń, UFG, Banki),
- ODBIORCY DANYCH
Dane osobowe Klienta, mogą zostać udostępnione następującym podmiotom, z którymi Administrator zawarł odrębne umowy przetwarzania powierzania danych osobowych:
- podmiotom prowadzącym działalność gospodarczą określonej kategorii tj. prowadzącym zawodową działalność prawniczą obejmująca reprezentowanie interesów jednej strony przeciw drugiej stronie przed sądem lub innym ciałem orzekającym, prowadzone przez adwokatów, radców prawnych lub pod ich nadzorem w zakresie doradztwo i reprezentowanie w sprawach cywilnych - zainteresowanym przedstawieniem oferty Klientowi - współpracującym Administratorem w zakresie świadczenia usług,
- organom państwowym lub innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Dostęp do przetwarzanych przez Administratora danych mogą mieć również: podmioty realizujące na jego rzecz usługi analityczne, programistyczne, usługi księgowe, kadrowo-płacowe, prawne, podatkowe, audytorskie itp., dostawcy przestrzeni dyskowej w chmurze, dostawcy usług polegających na prowadzeniu akcji mailingowych i telekomunikacyjnych oraz dostawcy usług poczty elektronicznej i innych narzędzi umożliwiających komunikację z Administratorem.
- PRAWA PRZYSŁUGUJĄCE UŻYTKOWNIKOWI W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM JEGO DANYCH
Klientowi przysługuje prawo dostępu do przekazanych danych oraz prawo żądania ich sprostowania, jeżeli są nieprawidłowe, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, a także prawa do przenoszenia tych danych.
W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu Administratora, przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.
W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda, Klient ma prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Na podstawie art. 21 ust. 2 RODO Klient ma prawo wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych.
Jeśli Klient wyraził zgodę na przesyłanie informacji handlowej drogą elektroniczną (np. za pośrednictwem poczty e-mail, SMS i inne), powyższą zgodę przysługuje prawo cofnięcia wyrażonej zgody.
Klientowi przysługuje także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od Administratora danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Klient może również przesłać te dane innemu Administratorowi danych. Uprawnienie do przenoszenia danych nie dotyczy danych, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
- PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO
Klientowi przysługuje również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Twojego zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
W przypadku Polski organem właściwym jest:
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO)
Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa
Telefon: 22 531 03 00 - INFORMACJA O DOBROWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH OSOBOWYCH
Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne, jednak w przypadku niektórych usług jest to niezbędne do realizacji wybranych przez Klienta usług oraz spełnienia obowiązków Administratora, m.in. w zakresie danych niezbędnych do przeprowadzenie analizy wymagań i potrzeb klienta.
- ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI
Niektóre nasze usługi świadczone są przy wykorzystaniu technik zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
Administrator danych dokonuje profilowania użytkowników serwisu/klientów w celu:- nadawania potencjalnym klientom poziomów priorytetów do kontaktu przez call center,
- w celu zawężenia ofert przedstawianych potencjalnemu klientowi.
Polityka prywatności i cookies
- Operatorem Serwisu https://panel.helpfind.pl jest Helpfind sp. z o.o. z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim (63-400), ul. Kazimierza Pułaskiego 11, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000385405, NIP: 6222763569, REGON: 301735830.
- Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach w następujący sposób:
- Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje.
- Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych pliki cookie (tzw. ciasteczka).
- Poprzez zapisywanie technicznych logów na poziomie serwera www, obsługiwanego przez Amazon Web Services, centrum danych: Europa (Frankfurt) / eu-central-1
- Niniejsza Polityka jest dokumentem informacyjnym i nie zastępuje polityki bezpieczeństwa, prowadzonej przez Operatora Serwisu zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
- W zakresie danych, będących danymi osobowymi w świetle przepisów o ochronie danych osobowych, administratorem danych jest Operator Serwisu.
- Informacje w formularzach
- Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.
- Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).
- Dane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecim inaczej, niż za zgodą użytkownika.
- Dane podane w formularzu mogą stanowić zbiór danych osobowych, wówczas taki zbiór jest rejestrowany przez Operatora Serwisu w rejestrze prowadzonym przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
- Jeśli dane w formularzu umożliwiają identyfikację osoby fizycznej, to osoba taka ma prawdo do wglądu, modyfikacji i żądania zaprzestania przetwarzania swoich danych w dowolnym momencie. Możliwe jednak, że będzie to powodowało brak dostępu do niektórych funkcji serwisu.
- Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego.
- Dane podane w formularzach mogą być przekazane podmiotom technicznie realizującym niektóre usługi – w szczególności dotyczy to przekazywania informacji o posiadaczu rejestrowanej domeny do podmiotów będących operatorami domen internetowych (przede wszystkim Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa j.b.r – NASK), serwisów obsługujących płatności lub też innych podmiotów, z którymi Operator Serwisu w tym zakresie współpracuje.
- Informacje o plikach cookies
- Serwis korzysta z plików cookies.
- Pliki cookies (tzw. ciasteczka) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Pliki tego rodzaju zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu lub podmioty z nim współpracujące.
- Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
- tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
- utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
- w celu zapamiętania składu koszyka użytkownika w sklepie internetowym,
- określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
- W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: sesyjne (session cookies) oraz stałe (persistent cookies). Cookies sesyjne są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). Stałe pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
- Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
- Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
- Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów, a także operatorów płatności.
- Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics.
- Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.
- W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/.
Logi serwera
Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.- Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:
- czas nadejścia zapytania,
- czas wysłania odpowiedzi,
- nazwę stacji klienta - identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
- informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
- adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) - w przypadku, gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
- informacje o przeglądarce użytkownika,
- informacje o adresie IP,
W zakresie powierzenia przetwarzania danych osobowych Operator Serwisu zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych, uregulowaną w art. 31 ustawy o ochronie danych osobowych, z dostawcą usług serwerowych Amazon Web Services, centrum danych: Europa (Frankfurt) / eu-central-1
Zmiana ustawień dotyczących cookies
- Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www.
- W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami:
Marketing
Na naszych stronach podmioty trzecie zamieszczają informacje w formie plików cookies (tzw. ciasteczek) i innych podobnych technologii na Twoim urządzeniu końcowym (np. komputerze, smartfonie) oraz uzyskują do nich dostęp. To nasi zaufani partnerzy z którymi stale współpracujemy, aby dostosować do Twoich potrzeb i zainteresowań reklamy na naszych i ich stronach, a także usługi, które dostarczamy my i nasi zaufani partnerzy.Kontakt
Użytkownicy, którzy mają jakieś pytania dotyczące niniejszej polityki prywatności, proszeni są o wysłanie pytań i uwag na adres [email protected].- Wyłączenie odpowiedzialności
- Treści i opinie umieszczane w serwisie https://systemlead.helpfind.pl przez Użytkowników nie zawsze są zgodne z opiniami Helpfind sp. z o.o. i naszymi poglądami. Każdy Autor ma suwerenne prawo do umieszczania własnych opinii w swoich publikacjach.
- Informacje przekazywane przez Helpfind sp. z o.o. są opracowywane z największą starannością, w sposób bezstronny, z poszanowaniem praw użytkowników i przy wykorzystaniu fachowej wiedzy twórców serwisu. https://systemlead.helpfind.pl jest serwisem informacyjnym nie ponosi więc odpowiedzialności za konkretne decyzje podejmowane przez użytkowników.