Helpfind to największa i najnowocześniejsza firma odszkodowawcza w Polsce działająca w 100% on-line. Umożliwiamy naszym Klientom skorzystanie z oferowanej przez nas pomocy na terenie całego kraju. Stworzyliśmy młodą i nowoczesną firmę, zatrudniając przy tym blisko 250 Pracowników w trzech lokalizacjach w Polsce (Ostrów i Wrocław).
Do naszego zespołu, który mieści się w Ostrowie Wielkopolskim szukamy osoby na stanowisko:
Manager zespołu Call Center - Ostrów Wielkopolski
Osoby, która posiada minimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży i / lub zarządzaniu zespołami w działach / organizacjach call center lub contact center.
Na stanowisku Managerskim oczekujemy:
- Wysokich kompetencji managerskich m.in. partnerskiego stylu zarządzania, orientacji na wspólny cel oraz umiejętności budowania dobrych relacji i zaangażowania w zespole
- Umiejętności prowadzenia konkretnych i zrozumiałych rozmów z pracownikami
- Umiejętności prowadzenia ścieżki rozwoju pracownika, rozwijanie jego kompetencji
- Umiejętności egzekwowania realizacji celów od podległego zespołu
- Analizy wyników, monitorowania KPI i raportowania
- Łatwości w przyswajaniu dużej ilości informacji oraz aktualizowaniu wiedzy
- Otwartości na współpracę z innymi działami w organizacji m. in z marketingiem, IT, księgowością czy działem prawnym
- Profesjonalizmu, samodzielności i odpowiedzialności za pracę swoją i podległego zespołu - umiejętność jej organizacji
- Strategicznego myślenia i podejmowania decyzji zgodnych z celami biznesowymi
- Doświadczenia w pracy z systemami CRM i / lub CTI.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- Zarządzanie zespołem specjalistów telefonicznej sprzedaży i obsługi Klienta
- Organizacja pracy zespołu m.in tworzenie grafików, planowanie działań sprzedażowych
- Wdrażanie nowych pracowników oraz ich szkolenie
- Udzielanie regularnego feedbacku i wsparcie członkom zespołu w ich rozwoju zawodowym
- Regularne tworzenie raportów oraz analizowanie danych dotyczących działalności zespołu celem ciągłego doskonalenia
- Odpowiedzialność za wyniki i ich ciągłe monitorowanie, wdrażanie działań korygujących w celu poprawy efektywności zespołu
- Identyfikacja i wdrażanie rozwiązań usprawniających i optymalizujących procesy obsługi Klienta
- Skuteczne zarządzanie codziennymi operacjami podległego zespołu
- Motywowanie, szkolenie i rozwój zespołu zgodnie z naszą kulturą organizacyjną oraz wartościami
- Systematyczna praca z raportami, bazami danych
- Udział w projektowaniu nowych rozwiązań i narzędzi optymalizujących pracę oraz efektywne ich wdrażanie.
Z naszej strony oferujemy:
- Współpracę na podstawie umowy o pracę lub współpracę B2B (w zależności od preferencji Kandydata)
- Pracę od poniedziałku do piątku w ustalonych godzinach
- Pracę stacjonarną w nowoczesnym biurowcu zlokalizowanym na Pruślinie
- Współpracę z zespołem, który ceni profesjonalizm i zaangażowanie
- Samodzielność w realizacji zadań
- Owocowe dni, pyszną kawę, cykl letnich integracji
- Możliwość udziału w wewnętrznym programie poleceń pracowniczych
- Możliwość skorzystania z benefitów tj. karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
Wynagrodzenie oferowane na stanowisku Managerskim:
UOP: 6850 - 9000 zł brutto
B2B: 8000 - 11000 zł netto.
Informujemy że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.